Kontaktlinser

Köp inte kontaktlinser på nätet, förrän du läst det här.

Monday, February 13, 2012

crazy linser bara för de vågade

Min vän gick Martha till ett köpcentrum igår och där hon såg en monter med färgade linser. Hon ville köpa crazy linser. Hon älskade de olika mönstrade och linser färg. Hon ringde mig direkt när hon är väl medveten om min äventyrliga och djärva natur.

Jag försöker alltid testa saker som ingen vågar prova. Jag hade en fluorescerande gult t-shirt till en basket match på vår skola förra månaden. Som grädde på moset hade jag slitna lila sneakers och varma rosa shorts. Det såg ut som att alla tittade på mig snarare än att titta på matchen. Faktum är att lagkaptenen kom till mig efter att ha vunnit matchen och sa med ett leende att jag hade stulit deras åskådare.

När Marta ringde mig för att fråga om dessa galna linser, sa jag genast henne att vänta på mig vid köpcentret som jag ville kolla in dessa linser för mig själv. Och gissa vem som köpte crazy linser? Jo jag 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home